ΠΑΝΤΩΣ, έτσι για να μην παραπονιόμαστε ότι είμαστε ίσως η μοναδική πρωτεύουσα νομού η οποία στερείται φαναριών ρύθμισης της συγκοινωνίας, είδαμε πρόσφατα, κατά την αποκατάσταση ασφαλτόστρωσης στους πλέον κεντρικούς δρόμους (παραλία και Νικηφόρου Μανδηλαρά), να τοποθετούνται φανάρια, προκειμένου να ρυθμίζεται καλύτερα η κυκλοφορία.

Και διαπιστώσαμε πως δεν έγινε, από τη μια μέρα στην άλλη, η ζωή μας πιο εύκολη, αφού ούτε οι ουρές  έλειψαν ούτε και η γκρίνια «τώρα βρήκανε να τα κάνουνε;».

Τι να πει κανείς;

Φως φανάρι, με τίποτα δεν είμαστε ευχαριστημένοι τελικά!