ΕΤΣΙ, για να λέμε τα πράγματα με τ’ όνομά τους, αν η Αζόλιμνος βρίσκεται, από απόψεως υποδειγματικής καθαριότητας, στην κατάσταση που βρίσκεται σήμερα, οφείλεται τόσο στον αντιδήμαρχο Καθαριότητας Γιάννη Μαραγκό και στον πρόεδρο της Κοινότητας του Μάννα Ανδρέα Αλυματήρη, αλλά και σε όλη την Εθελοντική Ομάδα του Μάννα.
Ξεκίνησαν (και ολοκλήρωσαν) την καθαριότητα των χώρων τέλος Μαΐου, με αποτέλεσμα ο οικισμός να βρίσκεται στα καλύτερά του, με την παραλία και τους δρόμους να αποτελούν πρότυπο καθαριότητας.
Όχι πως δεν είναι γνωστή η προσφορά και η εργατικότητα αυτών των δύο αυτοδιοικητικών, ούτε χρειάζονται τα δικά μας εύσημα για το έργο που επιτελούν, αφού είναι γνωστό ότι «χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει».































