ΑΠΟΡΟΥΜΕ όλοι «πού στο καλό βρίσκουν χώρους στάθμευσης τα εκατοντάδες αυτοκίνητα που βγαίνουν σαν χείμαρρος από τα πλοία σε καθημερινή βάση;»
Βέβαια, αν συγκρίνουμε τον αριθμό των αυτοκινήτων, τα οποία αναχωρούν κάθε μέρα από το νησί, θα μπορούσε να πει κανείς ότι υπάρχει κάποια ισορροπία αριθμών, αλλά κανένας δεν το πιστεύει αυτό.
Άλλωστε, η ασφυξία που ήδη παρατηρείται στις γειτονιές είναι ο αδιάψευστος μάρτυρας πως η… παλάντζα κλείνει συντριπτικά προς τον αριθμό των οχημάτων που αποβιβάζονται και όχι προς τον αριθμό εκείνων που επιβιβάζονται στα πλοία. Και είμαστε ακόμα στην αρχή.
Όταν φτάσουνε στα μέσα της τουριστικής περιόδου τα πράγματα θα είναι πιο δύσκολα να αντιμετωπιστούν.
Και μπορεί μεν να ισχύει το γνωστό «μαθημένα τα βουνά από τα χιόνια», αλλά άλλο να το λες και άλλο να το βιώνεις σε καθημερινή βάση.































