Πίτα… για τους εθελοντές του Μάννα. Την Κυριακή 26 Ιανουαρίου στα Λαζαρέττα η εθελοντική ομάδα που βοήθησε στον καθαρισμό και σε διάφορες εργασίες του χωριού έκοψε την πρώτη πίτα της. Παρών 15 μέλη από τους εθελοντές, αλλά και πέντε νέα μέλη.
Μέσα από προσωπικό του μήνυμα ο πρόεδρος της Κοινότητας Μάννα Ανδρέας Αλυματήρης αναφέρει:
Χθες Κυριακή 26-1-25 η (φιλική Εθελοντική Ομάδα) πραγματοποίησε την πρώτη τής, κοπή πίτας!!
Να ευχαριστήσω όλους πού ήταν εκεί και έδωσαν το παρών.
Τα μέλη μας (17 τον αριθμό) το αρτοποιείο (Κίκιλης) και ζαχαροπλαστείο ( Κανακάρης) για τις δωρεάν πίτες. Κρεατοπηγη Μαννα για το δώρο στο φλουρί τούς αντιδημάρχους, τον πατέρα Γεώργιο, τον πρόεδρο τής Βάρης Ραφαήλ Στεφάνου, τον πρόεδρο τού πολιτισμού συλλόγου Λαζάρετων Παρασκευά Ζαχαρίου και τα μέλη του για, την παραχώρηση τής αίθουσα και την βοήθεια τούς


































