ΑΠΟΤΡΟΠΙΑΣΜΟ προκάλεσε η είδηση της μαζικής εξόντωσης γάτων στην περιοχή της αφετηρίας «Σκλαβενίτης» των αστικών λεωφορείων, με την συριανή κοινωνία να καταδικάζει τέτοιες βάρβαρες ενέργειες που μόνο πολιτισμό δεν υποδηλώνουν σε μια πόλη που έχει έμβλημά της τον πολιτισμό.

Όμως υπάρχει και ο αντίποδας αυτής της βαρβαρότητας, που είναι η καλοσύνη του ανθρώπου στα ζώα και ιδιαίτερα εκείνων που διαβιούν δίπλα μας και έχουν την ανάγκη μας, όπως οι γάτες και οι σκύλοι.

Παράδειγμα, ο κύριος της φωτογραφίας, τον οποίο «συνέλαβε» ο φακός της Στήλης τη στιγμή που βάζει τροφή σε γάτες στα Χρούσσα.

Και έχουμε δει κατ’ επανάληψη  ότι ο συγκεκριμένος κύριος, σε τακτά χρονικά διαστήματα και σε καθορισμένα σημεία  σε όλη σχεδόν τη διαδρομή  από Άνω Μάννα μέχρι Χρούσσα, αφήνει τροφή στα αγαπημένα τους τετράποδα που τον περιμένουν σαν μάννα εξ ουρανού.

Ευτυχώς που υπάρχει και ο αντίποδας της κακίας, διαφορετικά σε τι κόσμο θα είμαστε αναγκασμένοι να ζούμε!