Στον εισαγγελέα οδηγήθηκε το πρωί του Σαββάτου ο 39χρονος που δολοφόνησε τη γυναίκα του στη Δάφνη και στη συνέχεια παραδόθηκε στο αστυνομικό τμήμα.
Πρόκειται για την 6η γυναικτοκτονία που καταγράφεται μέσα στο 2021 στην Ελλάδα, ενώ είναι η δεύτερο μέσα σε μόλις ένα μήνα.
Ο δολοφόνος αμέσως μετά την πράξη του παραδόθηκε στις αρχές και υποστήριξε πως σκότωσε τη γυναίκα του γιατί τη ζήλευε.
Η αδικοχαμένη γυναίκα φέρεται να είχε εκμυστηρευτεί σε μια φίλη της ότι ο σύζυγός της την κακοποιούσε, ωστόσο εκείνος «έβγαζε» προς τα έξω το προφίλ ενός… καλού οικογενειάρχη.
Διαβάστε επίσης:
Το χρονικό της φρίκης στο έγκλημα της Δάφνης

































