Στον εισαγγελέα οδηγήθηκε το πρωί του Σαββάτου ο 39χρονος που δολοφόνησε τη γυναίκα του στη Δάφνη και στη συνέχεια παραδόθηκε στο αστυνομικό τμήμα.

Πρόκειται για την 6η γυναικτοκτονία που καταγράφεται μέσα στο 2021 στην Ελλάδα, ενώ είναι η δεύτερο μέσα σε μόλις ένα μήνα.

Ο δολοφόνος αμέσως μετά την πράξη του παραδόθηκε στις αρχές και υποστήριξε πως σκότωσε τη γυναίκα του γιατί τη ζήλευε.

Η αδικοχαμένη γυναίκα φέρεται να είχε εκμυστηρευτεί σε μια φίλη της ότι ο σύζυγός της την κακοποιούσε, ωστόσο εκείνος «έβγαζε» προς τα έξω το προφίλ ενός… καλού οικογενειάρχη.

Διαβάστε επίσης:

Το χρονικό της φρίκης στο έγκλημα της Δάφνης