Η Διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Σύρου “Βαρδάκειο και Πρώιο” ευχαριστεί θερμά τον Ιατρικό Σύλλογο Κυκλάδων και την Πρόεδρο αυτού κα Βούλγαρη για τη δωρεά εξήντα (60) προσωπίδων για το ιατρικό προσωπικό του.
Με εκτίμηση,
Μιχάλης Ζουλουφός
Κοινός Διοικητής Διασυνδεομένων Νοσοκομείων Σύρου-Νάξου
































