Για μια ακόμη χρονιά ο Πολιτιστικός Σύλλογος Πισκοπειού κατάφερε να δώσει μια ξεχωριστή νότα χαράς με γλέντι, στον εορτασμό της Πρωτομαγιάς (7 Μαϊου εκ μεταθέσεως) , τόσο στα μέλη του, όσο και σε φίλους που ήλθαν να γιορτάσουν στον υπαίθριο χώρο του γραφείο του συλλόγου που βρίσκεται δίπλα από την Παναγία Επισκοπιανή. Ο ηλιόλουστος καιρός αποτέλεσε σύμμαχο των διοργανωτών αλλά και των επισκεπτών, που απόλαυσαν και γλέντησαν με την ψυχή τους.
Αλέξης Αθανασίου: «Δεν μας τιμάει η εικόνα, δουλεύουμε ένα πακέτο με παιδικές χαρές»
«Για άλλη μια χρονιά είμαστε εδώ στην πολύ όμορφη εκδήλωση που διοργάνωσε ο Σύλλογος Επισκοπείου. Συγχαρητήρια στο σύλλογο που είναι πάντα δραστήριος και πολλά συγχαρητήρια για την συνεργασία με το Ειδικό σχολείο. Βρισκόμαστε και εμείς σε συνεργασία με τον πρόεδρο και τα μέλη για να το μεταστεγάσουμε, γιατί δεν μας τιμάει η εικόνα που έχουμε. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι βραχυπρόθεσμο και κάτι μακροπρόθεσμο στο μέλλον. ».
Για το θέμα της παιδικής χαράς ο Δήμαρχος είπε: «Δουλεύουμε με την τεχνική υπηρεσία ένα πακέτο για παιδικές χαρές σε όλο το νησί. Μιας από αυτές θα είναι και του Επισκοπείου. Δεν μπορώ να δώσω χρονικό ορίζοντα, αλλά να ξέρετε ότι είναι μέσα στις προταιρεότητες της Δημοτικής Αρχής».
Δείτε τα όσα δήλωσε ο Δήμαρχος Αλέξης Αθανασίου
































