“Έχουμε μπροστά μας μια πραγματικότητα η οποία δεν είναι άλλη από την όξυνση των ιμπεριαλιστικών ανταγωνισμών, με 65 ενεργές πολεμικές εστίες (τις περισσότερες από τον Β’ ΠΠ), γύρω από τον πυρήνα της κόντρας ΗΠΑ – Κίνας για την οικονομική πρωτοκαθεδρία και η οποία εκφράζεται τόσο στο πεδίο της οικονομίας (εξαγωγές, επενδύσεις, συμμαχίες, τεχνολογία κ.λπ.) όσο και στο πεδίο των μαχών για την επαναχάραξη των δρόμων μεταφοράς ενέργειας, εμπορευμάτων, των σφαιρών επιρροής κοκ.

Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η γενοκτονία που συντελείται στη Γάζα από το κράτος δολοφόνο του Ισραήλ.

Σε αυτό το κουβάρι των αντιθέσεων εμπλέκεται και η αστική τάξη της χώρας στην προσπάθεια της να αποσπάσει «μερτικό» από τη λεία. Ας μην ξεχνάμε, εκτός των άλλων, ποιοι θεμελίωσαν τη στρατηγική συμφωνία με το Ισραήλ (ΠΑΣΟΚ), ποιοι την απογείωσαν (ΣΥΡΙΖΑ) – με την κοροϊδία τώρα να μας λένε πως τότε ήταν άλλες οι συνθήκες. Λες και δεν υπήρχε κατοχή παλαιστινιακών εδαφών το 2018, δολοφονίες, συλλήψεις, τείχος, παράνομοι εποικισμοί κοκ – και φυσικά, άξιος συνεχιστής η ΝΔ.

Ολόκληρη η ΕΕ προετοιμάζεται για ενδεχόμενη γενίκευση των πολεμικών συγκρούσεων, έχοντας ήδη μπει στον αστερισμό της Πολεμικής Οικονομίας (800δις τη στιγμή που κόβουν παροχές, χρηματοδοτήσεις). Σε αυτή την προετοιμασία κουμπώνει και η γενικότερη ένταση της καταστολής. Η οποία δεν είναι προνόμιο μόνο της Σύρου.

Να θυμίσουμε, εδώ την απόφαση των δικαστηρίων της Θεσσαλονίκης με την οποία καταδικάστηκαν με ποινές φυλάκισης 8-15 μηνών συνδικαλιστές και φοιτητές που εκδήλωσαν την εναντίωση τους στην μετατροπή του λιμανιού της πόλης σε κόμβο μεταφοράς στρατιωτικού υλικού, το 2022. Αυτή είναι η «δημοκρατική ομαλότητα» στην οποία ζούμε. Να έχει γίνει η χώρα όλη «πεδίο βολής φτηνό». Από την Σούδα και τον Πειραιά, μέχρι τον Τύρναβο και την Αλεξανδρούπολη. Απέναντι σε αυτούς τους σχεδιασμούς υψώνουμε τείχος διαχρονικά, οι κομμουνιστές και οι συμπορευόμενοι στο κίνημα.

Στη βάση λοιπόν της αντίστασης στο γενικότερο πλαίσιο τρομοκράτησης και ποινικοποίησης, ειδικά όσον αφορά την αντιπολεμική – αντιιμπεριαλιστική πάλη, το ΚΚΕ κατήγγειλε το κλίμα τρομοκρατίας και την παρουσία ισχυρών αστυνομικών δυνάμεων στον νησί, οι εκλεγμένοι μας στον Δήμο έκαναν παρέμβαση για την άμεση απελευθέρωση των προσαχθέντων, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του Κόμματος προσπαθούσε να έρθει σε επικοινωνία με τον Υπουργό, ο οποίος όλως περιέργως δεν απαντούσε..

Καταγγέλλουμε δημόσια εδώ και χρόνια τα μέτρα περιορισμού της πρόσβασης στο «νησάκι», όπως και την εφαρμογή των προβλέψεων και την εγκατάσταση των μέσων επιτήρησης του ISPS, που έχει χρυσοπληρώσει ο συριανός λαός.

Και ναι, το κράτος του Ισραήλ διαπράττει μια γενοκτονία σε βάρους του παλαιστινιακού λαού, αιματοκυλάει τον λαό του Λιβάνου.

Δεν είναι όμως μόνο του. Χωρίς τις πλάτες των ΗΠΑ, δεν θα άντεχε τόσα χρόνια, χωρίς τις «διευκολύνσεις» των ΝΑΤΟϊκών συμμάχων δεν θα μπορούσε να «κάνει τη βρώμική δουλειά για όλους μας», όπως ανάφερε χαρακτηριστικά ο Γερμανός καγκελάριος το 2025.

Άρα δεν είναι μόνο τα ισραηλινά χρήματα που είναι «ματωμένα», είναι και τα κεφάλαια των ΗΠΑ, του ΝΑΤΟ και των άλλων καπιταλιστών μακελάρηδων.

Δεν μυρίζει αίμα η συμφωνία στρατηγικής συμμαχίας που υπογράφηκε αρχές του μήνα υπό την «αιγίδα» της πρεσβείας των ΗΠΑ, στο πλαίσιο του ProjectTrident, για την επίσημη μετατροπή των ναυπηγείων της ΟΝΕΧ σε βάση υποστήριξης του 6ου στόλου των ΗΠΑ και των συμμάχων τους, με ότι κινδύνους αυτή συνεπάγεται για τον λαό μας; Αφού κάθε υποδομή που εξυπηρετεί αυτούς τους σχεδιασμούς γίνεται μαγνήτης κινδύνων.

Οι φλόγες του πολέμου πλέον καίνε δίπλα μας.

Εμείς είμαστε σίγουροι και η ιστορία το έχει αποδείξει πως οι λαοί έχουν τη δύναμη να φέρουν τα πάνω κάτω, όσο αντιδραστικές και να είναι οι κυβερνήσεις τους.

Για αυτό εμάς η θέση μας είναι δίπλα στα αδέλφια μας στην Παλαιστίνη που παλεύουν για να έχουν το δικό τους κράτος.

Είναι δίπλα στα αδέλφια μας στο Ισραήλ, που διώκονται, συλλαμβάνονται και φυλακίζονται γιατί έχουν το θάρρος να διεκδικούν την ίδρυση «ανεξάρτητου Παλαιστινιακού κράτους, δίπλα στο Ισραήλ ως απαραίτητη προϋπόθεση για σταθερότητα και ειρήνη στην περιοχή».

Δίπλα στα αδέλφια μας στη Κούβα που βιώνουν και αυτοί τη δική τους γενοκτονία από τον εγκληματικό αποκλεισμό των ΗΠΑ.

Δίπλα σε κάθε λαό που δοκιμάζεται.

Δεν πιστεύουμε στην οριζόντια ευθύνη, σε επικίνδυνες γενικεύσεις. Δεν κυνηγάμε χίμαιρες. Είμαστε απέναντι σε κάθε μορφής εθνικισμό, σοβινισμό και μισαλλοδοξία με ότι προβιά και να ντύνεται αυτή. Αυτά είναι τα όπλα των καταπιεστών. Το όπλο των καταπιεσμένων είναι η φιλιά των λαών, η διεθνιστική αλληλεγγύη”.