Το τμήμα της ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ του ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΣΥΡΟΥ εκφράζει την ευγνωμοσύνη της στους καθηγητές και τους μαθητές του ΠΕΠΑΛ Σύρου που συμμετείχαν στην 3η συνεχομένη εθελοντική αιμοδοσία που έγινε στις 8/5/2025.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην υποδιευθύντρια  κ. Κοτσινάρη Μαρία για την οργάνωση της δράσης. Με χαρά αναμένουμε την επόμενη συνεργασία μας!

Η Προϊσταμένη

του Τμήματος Αιμοδοσίας

Αθανασία Ζ. Γουδεσίδου