Ολοκληρώθηκε η διαβούλευση του στρατηγικού σχεδίου προώθησης προορισμού και δημιουργίας ταυτότητας, με τον δήμο Σύρου – Ερμούπολης να ευχαριστεί τους πολίτες, τους φορείς, καθώς και την επιχειρηματική κοινότητα του νησιού, για την συμμετοχή τους στη διήμερη διαβούλευση, που πραγματοποιήθηκε στην Αίθουσα Βαλμά του Επιμελητηρίου Κυκλάδων.
Το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου, προώθησε στην εταιρεία συμβούλων Toposophy όλες τις προτάσεις και τις επισημάνσεις που κοινοποιήθηκαν, με σκοπό την επεξεργασία και την ενσωμάτωσή τους σε αυτό το πολύ σημαντικό “εργαλείο” που αποκτά ο Δήμος, το οποίο αποτελούσε δέσμευση της Δημοτικής Αρχής, αλλά και διαχρονικό αίτημα της τουριστικής επιχειρηματικής κοινότητας.
«Δεχτήκαμε δεκάδες mail με επισημάνσεις και σχόλια φορέων και πολιτών, τα οποία τα στάλθηκαν στην εταιρεία Toposophy, έτσι ώστε να ληφθούν υπόψιν, αλλά και να ενσωματωθούν στο στρατηγικό σχέδιο του τουρισμού, που θα είναι ο οδηγός μας για την επόμενη πενταετία», τόνισε στο logotypos.gr, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Παναγιώτης Κουταβάς.
Ο κ. Κουταβάς θεωρεί ότι επρόκειτο για μία άκρως πετυχημένη διαβούλευση, καθώς σε αυτή συμμετείχαν περίπου 50 εκπρόσωποι φορέων, επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται με τον τουρισμό, αλλά και απλοί πολίτες.
«Ο Δήμος μας πλέον αποκτά ένα σαφές σχέδιο για την επόμενη ημέρα στον τουρισμό, το οποίο δεν υπήρχε μέχρι τώρα και στόχος μας είναι να πετύχουμε την όσο δυνατόν μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στο νησί, αλλά και επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου», κατέληξε χαρακτηριστικά ο αντιδήμαρχος Τουρισμού.






























