Στο χώρο που βρίσκεται πλησίον του θεάτρου «Ευανθία Καΐρη» στα Λαζαρέττα πραγματοποιήθηκε ένα μοναδικό εργαστήριο κατασκεύης χαρταετού και μύλου από τον κ. Ηλία Πιτσικάλη μετά από πρόσκληση του Πολιτιστικού Συλλόγου Λαζαρέττων. Πρόκειται για μία σημαντική πρωτοβουλία, καθώς αυτή η τέχνη, που άλλοτε ήταν κοινή γνώση και βίωμα, φθίνει καθώς όλο ένα και περισσότεροι αγοράζουν τους χαρταετούς της Καθαράς Δευτέρας αντί να μπαίνουν στη βάσανο να τους κατασκεύασουν μόνοι τους. Μέσα στην αίθουσα μικροί και μεγάλοι ευλαβικά κοιτούσαν τον κ. Πιτσικάλη, ο οποίος με δεξιοτεχνία κατασκεύαζε τους χαρταετούς. Για αυτή την πρωτοβουλία μας μίλησε ο πρόεδρος του Συλλόγου, Παρασκευάς Ζαχαρίου: «Φέτος το κάναμε πρώτη χρονιά γιατί εδώ στα Λαζαρέττα πριν από πολλά χρόνια είχε ξεκινήσει ο διαγωνισμός στεφανωτού. Φέτος σκέφτηκα να φωνάξω τον κύριο Ηλία και να δείξει εκείνος την τέχνη του παραδοσιακού χαρταετού και μύλου. Χρησιμοποίησε υλικά που μπορούμε να βρούμε ακόμα και στη φύση, αλλά πλέον τα βρίσκει όποιος επιθυμεί και στο εμπόριο».

































