ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ παράπονα από οδηγούς αυτοκινήτων, οι οποίοι βλέπουν δίκυκλα να καταλαμβάνουν τον χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων στο «Νησάκι», όταν σε απόσταση είκοσι μέτρων από το σημείο που τα σταθμεύουν βρίσκεται άλλος χώρος ειδικά διασκευασμένος για τη στάθμευση δίκυκλων.

Και μάθαμε ότι είναι «δεμένα» τα χέρια των λιμενικών οργάνων στο να κάνουν παρατηρήσεις ή ακόμη και να επιβάλουν πρόστιμο. γιατί σε κανένα σημείο του χώρου στάθμευσης στο «Νησάκι» δεν υπάρχει πινακίδα η οποία να ορίζει τον χώρο ως χώρος στάθμευσης μόνο αυτοκινήτων.

Αντίθετα, στο χώρος στάθμευσης στο Καρνάγιο τέτοια πινακίδα υπάρχει, γι’ αυτό άλλωστε δεν παρατηρείται το φαινόμενο που παρατηρείται στο «Νησάκι».
Και μπορεί μεν ο τύπος να τρώει την ουσία, αλλά τρώει και πολύτιμο χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων!
































