Δελτίο Τύπου που αφορά στην έκφραση ευχαριστιών σε πρόσωπα και φορείς που βοήθησαν στις προσπάθειες παρέμβασης του Συλλόγου  στο προσφάτως ψηφισμένο Χωροταξικό & Πολεοδομικό Σ/Ν εξέδωσε ο Σύλλογος Μελετητών Ν. Κυκλάδων:  “Την Παρασκευή 04/12/2020 ψηφίστηκε στην Βουλή το νομοσχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας για τον Εκσυγχρονισμό της Χωροταξικής και Πολεοδομικής Νομοθεσίας.

Αίτημα του συνόλου των μηχανικών των Κυκλάδων ήταν να διαγραφούν οι εμβόλιμες διατάξεις στα άρθρα 32 και 46 του Σ/Ν, που τροποποιούσαν το σκέλος των γνωμοδοτήσεων των συλλογικών οργάνων επί των αρχιτεκτονικών μελετών και αποτελούσαν πισωγύρισμα 35 ετών.

Άμεσα ενεργούντες προτείναμε να δημιουργηθεί ένα διευρυμένο συμβούλιο με την συμμετοχή σε αυτό εκπροσώπων και από το Υπουργείο Πολιτισμού. Στόχος μας ήταν να λυθεί το γραφειοκρατικό «έμφραγμα» με ένα γνωμοδοτικό όργανο μιας στάσης, το διευρυμένο Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής” αναφέρει μεταξύ άλλων.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο:

2020_12_11_ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ_ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ_ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟ