Θα δούμε τι έχει προγραμματιστεί και θα επανασχεδιάσουμε
Προσπαθώ να δώσω λύσεις σε προβλήματα που χρήζουν άμεσης αποκατάστασης, και σε δεύτερο χρόνο θα γίνει ο σχεδιασμός
Δεν είμαι ο πρώτος αντιδήμαρχος που έχω επιφορτιστεί πολλά, και φυσικά ούτε ο τελευταίος

 

Τη βούλησή του να μην ανεχτεί υπερβάσεις στο Λιμενικό Ταμείο Σύρου, εκφράζει με δηλώσεις του στην εφημερίδα ο νέος πρόεδρός του, Γιάννης Βουτσίνος, υπογραμμίζοντας πως η διοίκηση έχει συνέχεια και για το λόγο αυτό δεν θα σταθεί επικριτικά στο έργο του προκατόχου του: «Δεν μ’ αρέσει να κρίνω προηγούμενες διοικήσεις. Δεν το ‘κανα ούτε όταν κατέλαβα τη θέση του αντιδημάρχου, και δεν θα το κάνω και τώρα. Καθένας έχει παλέψει από το μετερίζι του. Αφήνω πίσω τα παλιά. Η διοίκηση έχει συνέχεια… Καθένας μας έχει δώσει το έργο του και οι πολίτες είναι εδώ για να μας κρίνουν. Προσωπικά έχω καθημερινή επικοινωνία με τον Δήμαρχο και τον αντιπρόεδρο του Λ.Τ. Ιωσήφ Ρούσσο, και όπως είπα και στο Συμβούλιο, ο Δήμαρχος, οι αντιδήμαρχοι και οι πρόεδροι των Νομικών Προσώπων, είναι εκεί  για να συμπληρώνουν τον Δήμαρχο και όχι να τον υποκαθιστούν» τονίζει.

Για πολλούς αποτέλεσε «έκπληξη» η στήριξη 4 μελών της μείζονος μειοψηφίας στο πρόσωπό του, με τον ίδιο να μην καταλαβαίνει, όπως λέει, γιατί έχει «ανοίξει» μια τέτοια κουβέντα: «Η αλήθεια είναι ότι ήταν μια έκπληξη και για μένα η στήριξή τους» σημειώνει, προσθέτοντας: «Ωστόσο, όταν η μειοψηφία κρίνει ότι ένας  άνθρωπος μπορεί να προσφέρει, δίνει χείρα βοηθείας για να πάει μπροστά ο τόπος».

Δε φοβάμαι τη δουλειά

Η πληθώρα αρμοδιοτήτων που έχει επωμιστεί: αντιδήμαρχος Τουρισμού, πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, εντεταλμένος σύμβουλος Παιδείας και βρεφονηπιακών σταθμών, εκτίμησή του είναι ότι δεν θα αποτελέσει ανασταλτικό παράγοντα για την απόδοση έργου εκ μέρους του: «Στην Παιδεία είμαι σε μια επιτροπή. Οι παιδικοί και βρεφικοί σταθμοί, παρ’ ότι έχουν πολλά προβλήματα έχουν πάρει το δρόμο τους με το πρόγραμμα «Συμμόρφωσης» δεδομένου ότι το επόμενο διάστημα θα αρχίσει να υλοποιείται. Οι απαιτήσεις είναι πολύ μικρότερες από τον τουρισμό. Ομοίως και για την ΡΕΔΗΣΕ. Αυτά που ακούστηκαν, ότι έχω αναλάβει πάρα πολλά όργανα, είναι δικαιολογίες νομίζω. Εξ άλλου δεν είμαι ο πρώτος αντιδήμαρχος που έχω επιφορτιστεί πολλά, και φυσικά ούτε ο τελευταίος. Οι άνθρωποι που δεν φοβούνται τη δουλειά, αυτά δεν τα ακούνε. Κι εγώ δεν την φοβάμαι. Και το ‘χω αποδείξει τόσο στην προσωπική μου ζωή, όσο και στην πολιτική πορεία που έχω μέχρι σήμερα» σημειώνει.

 Προτεραιότητα η αποκατάσταση των επικινδυνοτήτων

Καθ’ ότι και χωρικός αντιδήμαρχος Γαλησσά, του μεταφέρουμε το αίτημα του πρόεδρου τού χωριού, Λούη Ξανθάκη, να μεριμνήσει ώστε η μοναδική παραλία που δεν είναι στην αρμοδιότητα του Λιμενικού Ταμείου Σύρου, κάποια στιγμή να περιέλθει στον έλεγχό του: «Δεν είναι η στιγμή που μπορώ να ανοίξω τώρα τέτοια θέματα» απαντά, και συνεχίζει: «Είναι βραχύ το χρονικό διάστημα που έχουμε αναλάβει. Βλέπουμε τα προβλήματα και η άμεση προτεραιότητα που έθεσα είναι οι παρεμβάσεις στα «Αστέρια» που είναι πάρα πολύ σημαντικό να ολοκληρωθεί,  τα «Κύματα» και τυχόν επικινδυνότητες που .υπάρχουν στη Σύρο αλλά και στα νησιά. Προσπαθώ δηλαδή να δώσω λύσεις σε προβλήματα που χρήζουν άμεσης αποκατάστασης, και σε δεύτερο χρόνο θα γίνει ο σχεδιασμός. Όπως προείπα, υπάρχει συνέχεια στη διοίκηση και δεν ήρθα εγώ για να αλλάξω ή να αναιρέσω πράγματα. Θα δούμε τι έχει προγραμματιστεί και θα επανασχεδιάσουμε».

Ευπρόσδεκτο κάθε κρουαζιερόπλοιο

Δεδομένου ότι βρισκόμαστε στην έναρξη της θερινής περιόδου με αφίξεις πολλών κρουαζιερόπλοιων, ρωτάμε αν είμαστε έτοιμοι να τα υποδεχτούμε, αλλά και κατά πόσον θα βιώνουμε μια αστυνομοκρατούμενη πόλη κάθε φορά που θα μας επισκέπτεται το ισραηλινό crowniris: «Η τοπική κοινωνία, έχει δείξει ότι είναι έτοιμη να τα υποδεχτεί» απαντά, προσθέτοντας: «Όποιο κρουαζιερόπλοιο μας τιμάμε την παρουσία του θα το υποδεχόμαστε. Ο συριανός λαός και συριανές επιχειρήσεις, έχουν δείξει ότι πέρα από ιδεολογίες και διακρίσεις, είναι φιλόξενοι προς όλους, κι έτσι θα πράττουμε για οποιοδήποτε κρουαζιερόπλοιο έρχεται. Δεν θα ξεχωρίσω ούτε  crowniris, ούτε κανένα άλλο. Όσον αφορά την εικόνα της αστυνομοκρατούμενης πόλης, έχω να πω πως ο επιχειρησιακός σχεδιασμός δεν γίνεται από τον Δήμο, αλλά από τις εκάστοτε υπηρεσίες. Εμείς, σαν Δήμος, υποδεχόμαστε κάθε κρουαζιερόπλοιο που έρχεται και σαν Λιμενικό Ταμείο τηρούμε τα μέτρα που πρέπει να έχουμε και καθένα απ’ αυτά. Από κει και πέρα, το τι θα κάνουν οι Αστυνομικές και Λιμενικές Αρχές είναι δικό τους θέμα» υπογραμμίζει.

Περίοδος χάριτος

Καταλήγοντας, ζητά μια πίστωση χρόνου έως ότου τα νέα μέλη του Δ.Σ. του Λιμενικού Ταμείου βρουν τον βηματισμό τους: «Είναι κάτι που αναλαμβάνω για πρώτη φορά, και όπως και στον τουρισμό διαπιστώσατε, χρειάστηκε μια μεταβατική περίοδος, ούτως ώστε να «ξεκλειδώσω» και να ξεκινήσω τη δουλειά, έτσι και με τη διοίκηση του Λιμεναρχείου και τη συνεργασία όλων, στο επόμενο διάστημα που θα αρχίσουμε να μπαίνουμε «ζεστά» στο κλίμα και να προσαρμοζόμαστε, θα δείξουμε  και το δικό μας έργο» λέει χαρακτηριστικά.