Σε συνεργασία με τον Παναγιώτη Καμπάνη ο Πολιτιστικός & Εξωραϊστικός Σύλλογος Λαζαρέττων παρουσίασε την παράσταση θεάτρου σκιών «ο καραγκιόζης πάει καρναβάλι». Ο Σύλλογος σταθερά τα τελευταία δύο χρόνια διατηρεί το έθιμο του θεάτρου σκιών, το οποίο αν και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της λαϊκής μας παράδοσης φθίνει τα τελευταία χρόνια, με τους λεγόμενους «καραγκιοζοπαίχτες» όλο και να λιγοστεύουν και την τέχνη να χάνετε. Ο καραγκιόζης, μία φιγούρα συνυφασμένη με τον πολιτισμό και την ιστορία μας, παραμένει διαχρονικός και κερδίζει τα παιδιά που έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με αυτή τη μορφή τέχνης και να γνωρίσουν , το κολλητήρι, το χατζιαβάτη και τους υπόλοιπους χαρακτήρες από τις απίθανες περιπέτειες του καραγκιόζη.
Εκ μέρους του Συλλόγου τόσο για τη συγκεκριμένη δράση όσο και για αυτές των επόμενων ημερών μας μίλησε ο πρόεδρος του Συλλόγου, κ. Παρασκευάς Ζαχαρίου: «Ως σύλλογος έχουμε ξεκινήσει το Θέατρο Σκιών εδώ και δύο χρόνια και στόχος μας είναι τα μικρά παιδιά να μαθαίνουν την ιστορία αυτού του εθίμου.Τις επόμενες μέρες θα ακολουθήσουν κι άλλες εκδηλώσεις από το Σύλλογό μας, την Τσικνοπέμπτη θα πραγματοποιήσουμε ένα μικρό πάρτι με μέλη και φίλους του Συλλόγου, το Σάββατο 9/3 θα γίνει η παράσταση του κλόουν-μάγου «Ντίνο» , εδώ στο θέατρο «Ευανθία Καΐρη», θα πραγματοποιήσουμε μία συνεργασία με το κουκλοθέατρο Κρήτης και θα κάνουμε μία παράσταση στις 11/3 και πάλι στο θέατρο «Ευανθία Καΐρη» και μετά έχουμε το παραδοσιακό έθιμο με τα Κούλουμα στο προαύλιο του Αγίου Χαράλαμπου. »

































