Με λαμπρότητα τελέσθηκε χθες το απόγευμα στον Καθεδρικό Ι.Ν. του Αγίου Γεώργιου στην Άνω Σύρο Αρχιερατικό Συλλείτουργο – προεξάρχοντος του Καθολικού Επισκόπου Σύρου, Θήρας και Κρήτης π. Πέτρου Στεφάνου και παρόντος του Μητροπολίτη Σύρου κ. Δωρόθεου Β’, αν και η παρουσία του κόσμου – ενδεχόμενα λόγω των πολλών εκδηλώσεων για την Πρωτομαγιά – δεν ήταν η αναμενόμενη.
Στη ζωή, το έργο και το μαρτυρικό τέλος του τιμώμενου Αγίου αναφέρθηκε στο κήρυγμα του ο καθολικός Επίσκοπος, λέγοντας μεταξύ άλλων: «Εορτάζοντας τον άγιο Γεώργιο είναι καλό να σταθούμε στο γενναίο μαθητή του Χριστού, ο οποίος όχι μόνο δεν φοβήθηκε να ομολογήσει ότι είναι χριστιανός, αλλά με θάρρος και γενναιότητα αντιμετώπισε τις κατηγορίες. Δε λύγισε, ούτε όταν υπέστη το μαρτύριο, κι έμεινε σταθερός στην Πίστη στον Χριστό μέχρι τον θάνατο. Κι εμείς σήμερα ζούμε σε μια δύσκολη περίοδο. Μπορεί να μη χρειάζεται να υποστούμε μαρτύρια, όπως οι χριστιανοί κατά την περίοδο των διωγμών, αν και κάποιοι πιστοί σε διάφορες περιοχές του κόσμου μαρτυρούν και σήμερα για τον Χριστό. Ωστόσο, και μείς καθημερινά καλούμαστε να δώσουμε τη δική μας μαρτυρία για την Πίστη μας. Γράφει ο Πάπας Παύλος στην Αποστολική παραίνεση, «να χαίρεστε και να αγάλλεστε“. Αδελφοί, η χριστιανική ζωή είναι ένας διαρκής αγώνας. Απαιτούνται, Δύναμη και Θάρρος για να αντιστεκόμαστε στους πειρασμούς του διαβόλου και για να αναγγείλουμε το Ευαγγέλιο. Αυτός ο αγώνας είναι πολύ ωραίος, επειδή μας επιτρέπει να κάνουμε γιορτή κάθε φορά που ο Κύριος νικά τη ζωή μας. Για τον αγώνα έχουμε τα ισχυρά όπλα που ο Κύριος μας δίνει…. Κρατάτε πάντα την Πίστη σαν ασπίδα, πάνω στην οποία θα μπορέσετε να σβήσετε τα φλογισμένα βέλη του πονηρού. Η Σωτηρία ας είναι η περικεφαλαία σα, κι ο Λόγος του Θεού η μάχαιρα που σας δίνει το πνεύμα».
Ακολούθησε η εν πομπή η λιτάνευση της εικόνας του Αγίου στα στενά σοκάκια του οικισμού με τα θυμιατήρια να προσδίδουν μια μοναδική ευωδιά στην κατανυκτική ατμόσφαιρα.
Παρουσία δήλωσαν εκπρόσωποι των τοπικών αρχών, μεταξύ των οποίων διακρίναμε τον εκπρόσωπο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ν. Αιγαίου Πολύκαρπο Πολυχρονάκη, τη βουλευτή Κυκλάδων ΝΔ Κατερίνα Μονογυιού, τον δήμαρχο Σύρου Ερμούπολης Νίκο Λειβαδάρα, τους αντιδημάρχους Μηνά Αληφραγκή, Αλίκη Λεονταρίτη και Αγγελική Πρίντεζη, τον πρόεδρο της τοπικής Κοινότητας Άνω Σύρου Πέτρο Ραουζαίο, τον επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του Δήμου Αλέξη Αθανασίου και τον Δημοτικό Σύμβουλο Γιώργο Δούναβη, τον περιφερειακό Σύμβουλο Μάρκο Δαδάο, τον πρόεδρο του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Κυκλάδων Μάρκο Βουτσίνο καθώς και εκπροσώπους φορέων και σωμάτων ασφαλείας.































