ΕΠΙ έναν ολόκληρο μήνα η οδός Καλομενοπούλου (μπροστά από το Ησυχαστήριο «Παναγία της Ελπίδας» και την Εθνική Τράπεζα, ήταν πηγμένος στο σκοτάδι.

Σε ενημέρωση της κατάστασης αυτής στον αρμόδιο αντιδήμαρχο η απάντηση ήταν πως «Παιδιά σπάνε τις λάμπες στους φανοστάτες ή καταστρέφουν τις ασφάλειες στους πίνακες διανομής!».

Δεν άντεξε, λοιπόν, ο πρώην δημοτικός σύμβουλος, γιατρός ορθοπεδικός Μηνάς Αληφραγκής που κατοικεί στην περιοχή, να κάνει τα παράπονα στον Δήμαρχο (κυριολεκτικά, όχι μεταφορικά), θέτοντάς του μάλιστα την ερωτηματική απορία του «Μπας και ο Τσίπρας έκανε λάθος και αντί να κόψει την κορδέλα των εγκαινίων του νέου υποσταθμού της ΔΕΗ, έκοψε το καλώδιο παροχής ρεύματος στην περιοχή;»

Εντάξει, είπαμε, όλα τα περιμένουμε (πέραν των ηχηρών χειροκροτημάτων των μονίμως οσφυοκαμπτών), αλλά όχι και τέτοιες αστοχίες πια!