Παρουσία του βουλευτή Κυκλάδων Γιάννη Βρούτση και της υποψήφιας ευρωβουλευτή Κατερίνας Μάρκου, η ΝΟΔΕ Κυκλάδων και η ΔΗΜ.ΤΟ Σύρου έκοψαν την αγιοβασιλειάτικη πίτα τους, με τη συμμετοχή του Αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων Γιώργου Λεονταρίτη, του Δημάρχου Γιώργου Μαραγκού, των πολιτευτών Κατερίνας Μονογυιού και Γιώργου Βακόνδιου και του υποψήφιου Δημάρχου Βαγγέλη Χαλκιά και αρκετών υποψήφιων δημοτικών συμβούλων.
Οι οικοδεσπότες Χρήστος Καφτηράνης και Στάθης Μπαρμπούνης καλωσόρισαν τους παρευρισκομένους δίνοντας το μήνυμα για αγωνιστικότητα και συμμετοχή στις εκλογικές αναμετρήσεις που θα διεξαχθούν τον Μάιο.
Από την πλευρά του, ο βουλευτής Γ. Βρούτσης έβαλλε κατά του ΣΥΡΙΖΑ, τονίζοντας ότι οι Κυκλάδες θα δώσουν συντριπτικό ποσοστό υπέρ της ΝΔ, καθώς οι κάτοικοι των νησιών “εξαπατήθηκαν” από τις προεκλογικές δεσμεύσεις της κυβέρνησης, ενώ η κα Μάρκου υπογράμμισε την προδοτική στάση του ΣΥΡΙΖΑ αναφορικά με το ζήτημα της συμφωνίας των Πρεσπών για το όνομα της Μακεδονίας.
































