Η Ανακοίνωση του Προέδρου της Κοινότητας Άνω Σύρου:
Άστραψε και καθαρίστηκε η Πηγή του Αγίου Αθανασίου ενόψει της σημερινής 17ης Τσιπουροβραδιάς.
Εργασίες καθαριότητας από την αρμόδια Διεύθυνση Καθαριότητας καθώς και εργασίες ασπρίσματος πραγματοποιήθηκαν στην Πηγή του Αγίου Αθανασίου ενόψει της σημερινής 17ης Τσιπουροβραδιάς.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Καθαριότητας κ. Πέτρο Μώτο , τον πρώην Δημοτικό Αστυνόμο κ. Νίκο Μονογυιό ο οποίος προσφέρθηκε εθελοντικά να πραγματοποιήσει τις εργασίες ασπρισμάτων στην Πηγή ,λόγω του μεγάλου όγκου εργασιών του αρμόδιου τμήματος Μικρών έργων και της υποστελέχωσής του λόγω αναρρωτικών αδειών σε υπαλλήλους του, όπως και τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Καθημερινότητας και Μικρών έργων κ. Ιωάννη Μαραγκό για την διάθεση των απαραίτητων υλικών για τα ασπρίσματα και για τη μεταφορά των καθισμάτων, όπως επίσης και τον ηλεκτρολόγο του Δήμου μας Ροζέ Δαλέζιο ,για τις ενέργειες φωταγώγησης του χώρου.
Σας περιμένουμε όλους και όλες σήμερα στην 17η Τσιπουροβραδιά για ένα μεγάλο ξεφάντωμα μέχρι τις πρωινές ώρες σε μία απ’τις μεγαλύτερες παραδοσιακές εορτές του καλοκαιριού, για να αποχαιρετήσουμε το καλοκαίρι!!!!
Εκ της Κοινότητας ΆΝΩ ΣΥΡΟΥ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Πέτρος Μ. Ραουζαίος



































