ΕΝΩΣΗ ΙΑΤΡΩΝ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΣΥΡΟΥ
ΘΕΜΑ: ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ
ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΑ 28/11/2022
ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΡΙΤΗ 29/11/2022
ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΜΠΤΗ 1/12/2022
Ανακοίνωση της ΕΝΩΣΗΣ ΙΑΤΡΩΝ του ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΣΥΡΟΥ,υποστηρίζοντας τις αποφάσεις της
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΝΩΣΕΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΩΝ ΓΙΑΤΡΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΕΝΩΣΕΙΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΩΝ ΓΙΑΤΡΩΝ ΑΘΗΝΑΣ ΠΕΙΡΑΙΑ,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ,ΑΧΑ Ι ΑΣ,ΗΠΕΙΡΟΥ,ΚΡΗΤΗΣ,ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ,ΓΡΕΒΕΝΩΝ,ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ,ΘΡΑΚΗΣ,ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ,ΑΙΤΟΛΩΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ,ΒΟΙΩΤΙΑΣ,ΝΗΣΩΝ ΑΙΓΑΙΟΥ,
ΑΠΑΙΤΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ,
το οποίον καταργεί την δημόσια υγεία ως κοινωνικών αγαθόν ιδιωτικοποιώντας τα δημόσια νοσοκομεία και μετατρέποντας την υγεία σε ακριβό εμπόρευμα.
ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ :ΔΕΥΤΕΡΑ 28/11/2022
ΤΡΙΤΗ 29/11/2022
ΠΕΜΠΤΗ 1/12/2022
ΕΚ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ Ε.Ι.Ν.ΝΟ.Σ.

































