Την ανακήρυξή του ως επίτιμου δημότη αποφάσισε το Δημοτικό Συμβούλιο Ερμούπολης (έτος 1999) για τον γνωστό συλλέκτη έργων τέχνης Κώστα Ιωαννίδη.
Ο δήμαρχος Γιάννης Δεκαβάλλας εξήρε την προσφορά του Κώστα Ιωαννίδη στα εικαστικά δρώμενα όχι μόνο της Ερμούπολης, αλλά της Σύρου γενικότερα και τάχθηκε κάθετα αντίθετος με τη μοναδική αρνητική ψήφο του Γιώργου Λεονταρίτη, ο οποίος είπε ότι ακόμη και δημοτικοί σύμβουλοι αγνοούν τον κ. Ιωαννίδη.
Απάντηση έδωσε ο Μάρκος Φρέρης ο οποίος είπε ότι αστυνομικό όργανο της Επιδαύρου αγνοούσε παντελώς την Κατίνα Παξινού, αλλά γνώριζε τη Μάγια Μελάγια!

































