Με την πρέπουσα τιμή τελέστηκε σήμερα το πρωί επιμνημόσυνη δέηση για τους πολεμιστές του Ιερού Λόχου Μέσης Ανατολής, οι οποίοι έχασαν τη ζωή τους πολεμώντας για την απελευθέρωση των νησιών του Αρχιπελάγους (1943-1945).
Η δέηση τελέστηκε από τους εφημέριους π. Αλέξανδρο Τσιουχάρη και π. Κωνσταντίνο Κοντό, στον Ιερό Ναό της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, παρουσία του αντιδημάρχου Αλέξη Αθανασίου, του περιφερειακού συμβούλου Μάκη Δαδάου, του δημοτικού συμβούλου Νίκου Φωτεινιά, εκπροσώπων Ενώσεων και Σωματείων Αποστράτων Αξιωματικών, καθώς και στελεχών του Στρατού και των Σωμάτων Ασφαλείας.
Για το έργο και την ιστορική σημασία του Ιερού Λόχου στην απελευθέρωση των νησιών του Αιγαίου μίλησε ο αντιστράτηγος ε.α. Κωνσταντίνος Πατιαλιάκας, εξιστορώντας το ιστορικό πλαίσιο μέσα στο οποίο έδρασαν οι μαχητές Ιερολοχίτες.
Στη συνέχεια, το σκηνικό μεταφέρθηκε στο μνημείο του Ιερού Λόχου, όπου μετά από την τέλεση τρισαγίου, έγινε κατάθεση στεφάνων εκ μέρους του Δήμου, της Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού, της Λέσχης Καταδρομέων και Ιερολοχιτών, της Ένωσης Εφέδρων Αξιωματικών Κυκλάδων, του Διοικητή της Φρουράς Ερμούπολης, της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Νοτίου Αιγαίου κ.ά.































