Συνάντηση με Βρούτση για 3 βασικά θέματα

Αγωνία για τις αθλητικές εγκαταστάσεις της Σύρου

Καθοριστική για τις αθλητικές εγκαταστάσεις της Σύρου αναμένεται να είναι η συνάντηση που θα γίνει την Παρασκευή (30/5) ανάμεσα στους ανθρώπους του Δήμου Σύρου Ερμούπολης με τον αναπληρωτή υπουργό αθλητισμού Γιάννη Βρούτση.  Αυτό ανέφερε στην συνεδρίαση της Δημοτικής επιτροπής που έγινε την Δευτέρα 26 Μαΐου στην αίθουσα συνεδριάσεων ο πρόεδρος της επιτροπής Δημήτριος Κοσμάς, στα θέματα που συζητήθηκαν εκτός ημερήσιας διάταξης.

«Ευελπιστούμε ότι όλα θα πάνε καλά»

«Έχει οριστεί μια συνάντηση την Παρασκευή με τον υπουργό κ. Βρούτση, όπου μέσα από αυτή θα συζητηθούν τρία πράγματα . Η χρηματοδότηση για την επισκευή της Α αίθουσας του μπάσκετ, η χρηματοδότηση για την αποπεράτωση του προπονητηρίου στη Βάρη και η  χρηματοδότηση μελέτης μιας ολοκληρωτικής επισκευής του κολυμβητηρίου. Την Παρασκευή θα δούμε αν έχουμε καλά αποτελέσματα. Ευελπιστούμε ότι όλα θα πάνε καλά», τόνισε στην εφημερίδα ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών και  αθλητισμού κ. Δημήτρης Κοσμάς επί του θέματος.

9 εκπαιδευόμενοι μαθητές θα προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στον Δήμο

Ο καθορισμός αριθμού μαθητευόμενων για το μεταλυκειακό έτος μαθητείας ΕΠΑΛ για την απασχόληση στο Δήμο Σύρου Ερμούπολης (2025-26) πέρασε ομόφωνα στην συνεδρίαση της Δευτέρας (26/5). Επί του θέματος, ο αντιδήμαρχος τεχνικών υπηρεσιών Φραγκίσκος Βακόνδιος τόνισε:

«Ουσιαστικά κάνουν την πρακτική τους εργασία σε διάφορα τμήματα του Δήμου, παρεμφερή με το αντικείμενο των μαθημάτων . Μιλάμε για 9 άτομα. Είχαμε πάρει και το 2024 ηλεκτρολόγους που είχαν κάνει την πρακτική τους άσκηση στην τεχνική υπηρεσία. Αυτό διευρύνθηκε και πήραμε σε αρκετές υπηρεσίες του Δήμου άτομα που θα απασχοληθούν για την πρακτική τους άσκηση. Είναι κάτι που έγινε σε συνεργασία και με το ΕΠΑΛ, κάτι που αιτήθηκε και ο ίδιος ο διευθυντής ο κ. Λέστος . Είναι μια συνεργασία που θα φέρει κέρδη. Τα παιδιά θα κάνουν την πρακτική τους και ο Δήμος θα βοηθηθεί από αυτά τα άτομα».

Τροποποίηση ωραρίου φορτοεκφορτώσεων στην Ερμούπολη

Η τροποποίηση ωραρίου φορτοεκφορτώσεων μέσα στην Ερμούπολη πέρασε ομόφωνα, με τον Ευάγγελο Χαλκιά που ήταν παρών στην δημοτική επιτροπή να τονίζει: «Έχουμε καταλήξει στο ωράριο. 07.00-10.00 το πρωί και 15.00-17.00 από το ΙΚΑ και κάτω. Άρα το απόγευμα το 15.00-18.00 γίνεται 15.00-17.00 από την οδό Αλέκου Παναγούλη μέχρι και την Δόξα.

Από το ΙΚΑ και εκτός Ερμούπολης ( Νικηφόρου Μανδηλαρά μέχρι Ηρώων Πολυτεχνείου) οι φορτοεκφορτώσεις θα γίνονται μετά της 13.00 που θα έχουν αποσυμφωρηθεί οι δρόμοι από τα καράβια. Με την βοήθεια της αστυνομίας και του Λιμεναρχείου όλα θα πάνε καλά», τόνισε ο Ευάγγελος Χαλκιάς.

Αξίζει να τονιστεί πως στην συνεδρίαση της επιτροπής βρέθηκαν οι Δημήτρης Κοσμάς, Άρης Ρώτας, Νίκος Σκευοφύλαξ, Φραγκίσκος Βακόνδιος, Ευάγγελος Χαλκιάς και Νίκος Αλμπανόπουλος.