ΠΛΗΣΙΟΝ του ιερού ναού Μεταστάσεως της Θεοτόκου και απέναντι από την ενοριακή αίθουσα του Μάννα, ασυνείδητοι πέταξαν νύχτα (τι πρωτοτυπία!) μπάζα δίπλα σε κάδο ανακύκλωσης.
Όταν, στη συγκεκριμένη περιοχή, βλέπουμε κατοίκους να βγαίνουν στο δρόμο με σκούπα και φαράσι, μαζεύοντας και το παραμικρό σκουπιδάκι, ώστε το περιβάλλον να διατηρείται καθαρό, την ίδια στιγμή υπάρχουν κάποιοι άλλοι που γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια και την προσπάθεια των κατοίκων και τις εκκλήσεις του Δήμου να μην αφήνουν μπάζα και βαριά αντικείμενα δίπλα στους κάδους απορριμμάτων ή ανακύκλωσης.
Τέτοια παιδεία πια, σε τόσο χαμηλό επίπεδο!
































