Το Σαββατοκύριακο της λαμπροβδομάδας θα τεθούν σε λαϊκό προσκύνημα τα ιερά λείψανα του αγίου Δημητρίου, που θα βρίσκονται στο ναό της Ανάστασης κατόπιν πρωτοβουλίας του Μητροπολίτη και στο πλαίσιο της ετήσιας πανήγυρης του ναού.
Μέσα από τις σελίδες του «Λ» ο προϊστάμενος του ναού, αρχιμανδρίτης Νικόλαος Γαβαλάς μας μιλάει για την πανήγυρη και το προσκύνημα και καλεί του Συριανούς να προστρέξουν και να λάβουν τη χάρη του Αγίου.
«Μετά από παράκληση της Εκκλησιαστικής Επιτροπής του ιερού ναού Αναστάσεως προς το σεβασμιότατο ποιμενάρχη μας, κ. Δωρόθεο Β΄, και κατόπιν αιτήματος εκείνου προς τον παναγιότατο μητροπολίτη Θεσσαλονίκης, κ. Φιλόθεο, θα αφιχθούν τα ιερά λείψανα του αγίου μεγαλομάρτυρος Δημητρίου, από τον ομώνυμο ιερό ναό του στη Θεσσαλονίκη για την ετήσια πανήγυρη του ιερού ναού Αναστάσεως το Σάββατο 26 και την Κυριακή 27 Απριλίου(Κυριακή του Θωμά).»αναφέρει αρχικά σημειώνοντας ότι το προσκύνημα θα ξεκινήσει το απόγευμα του Σαββάτου, περίπου στις 19:30 και θα ολοκληρωθεί την επομένη το μεσημέρι όταν και θα επιστρέψουν στη Θεσσαλονίκη.
Υπογραμμίζει τα αισθήματα τιμής και συγκίνησης λέγοντας: «Είναι μεγάλη ευλογία να υποδεχόμαστε τα ιερά λείψανα του αγίου μεγαλομάρτυρος Δημητρίου, ο οποίος είναι συμπροστάτης της Σύρου με τον άγιο Νικόλαο, αφού όλοι γνωρίζουμε ότι το 1936 στη Σύρο μας βρέθηκε η ιερά του εικόνα, όπου οι απανταχού Συριανοί προστρέχουν στη χάρη του και την ημέρα του εορτασμού του, αλλά και την ημέρα της Ευρέσεως.»
Τέλος, καλεί τους Συριανούς πιστούς να παρευρεθούν στην ιερά πανήγυρη: «Παρακαλούμε το λαό να τιμήσει με την παρουσία του και να λάβει τη χάρη του αγίου μεγαλομάρτυρος Δημητρίου.»

































