Ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β΄ συνελλυπήθη κατ΄ άνθρωπον τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κιλκισίου κ. Βαρθολομαίο
Στο Κιλκίς μετέβη χθες το πρωί ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β΄ , ο οποίος έλαβε μέρος, μετά πλειάδος Αρχιερέων, στην Εξόδιο Ακολουθία του προς Κύριον εκδημήσαντος κατά σάρκα πατρός του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Κιλκισίου κ. Βαρθολομαίου, προς τον οποίο και την μητέρα του εξέφρασε τα κατ’ άνθρωπον συλλυπητήριά του.
Στην Ακολουθία εξεπροσώπησαν τον Παναγιώτατο Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο ο Επίσκοπος Αλμωπίας κ. Στέφανος, τον Μακαριώτατο Πατριάρχη Αλεξανδρείας κ. Θεόδωρο ο Γέρων Μητροπολίτης Καισαρείας κ. Θεοφύλακτος και τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο Β΄ ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος.
Ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β΄ επιστρέφει απόψε το βράδυ στην Ερμούπολη.
(Συντάκτης: Αλέξ. Μαρκουίζος, Γραμματέας Ι.Μ. Σύρου)
Δείτε φωτογραφίες ΕΔΩ

































