Να σταθούμε λίγο στην αγανάκτηση του κ. Γιώργου Χατζαντώνη, που μας σταμάτησε στην οδό Ηρώων Πολυτεχνείου (στο ύψος του πρώην εργοστασίου αφαλάτωσης, που σήμερα στεγάζεται η Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου) για να μας δείξει τις σηκωμένες πλάκες στα πεζοδρόμια.

Και δε μας τις έδειξε απλά και μόνο για να μας τις δείξει, αλλά για να μας επισημάνει ότι ήταν αυτόπτης μάρτυρας περιστατικού με ηλικιωμένους που έπεσαν και χτύπησαν εξαιτίας της κακής κατάστασης του πεζοδρομίου, με τις πλάκες είτε να λείπουν, οπότε προκαλείται κενό, είτε να είναι υπερυψωμένες εξαιτίας της διόγκωσης των ριζών των δέντρων που βρίσκονται πάνω στα πεζοδρόμια.

Εξοργισμένος και με το γεγονός ότι ενώ έχει επισημανθεί από τον επιχειρηματία Μάκη Σταθόπουλο (αλλά και από την εφημερίδα) η κακή κατάσταση των πλακών του πεζοδρομίου έξω από το κατάστημά του, και μάλιστα σε σημείο ράμπας ΑΜεΑ, ο Δήμος κωφεύει προκλητικά και εξακολουθητικά, αδιαφορώντας αν διερχόμενοι έχουν πέσει και πέφτουν κατά μήκος των κακοποιημένων πεζοδρομίων, ιδιαίτερα μάλιστα όταν σκοτεινιάζει.

Όλα αυτά, από έναν συμπολίτη μας, τον οποίο κανείς δεν μπορεί να κατηγορήσει ως «εμπαθή» απέναντι στη Δημοτική Αρχή, επειδή έχει το θάρρος (που άλλοι δεν έχουν) να πει τα πράγματα με το όνομά τους και μόνο.