Την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς είθισται να κρεμάμε στην εξώπορτα του σπιτιού μας μια αγριοκρεμμύδα , η οποία θεωρείται σύμβολο αναγέννησης και υγείας αφού, ακόμη κι αν ξεριζωθεί, βγάζει νέα φύλλα και άνθη.
Ακολουθώντας, λοιπόν, για μια ακόμη φορά την παράδοση, την περασμένη Κυριακή, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Μικρασιατών Ερμούπολης μοίρασαν αγριοκρεμμύδες σε όλους τους πιστούς που παραβρέθηκαν στο προαύλιο του Ιερού Ναού των Ταξιαρχώνν, μετά τη Θεία Λειτουργία, λαμβάνοντας τα συγχαρητήριά πολλών εξ αυτών για την πρωτοβουλία τους αυτή.






























