«Ο αγώνας για τη δημοκρατία και την ελευθερία είναι πάντα επίκαιρος.

Είναι αγώνας, ώστε ο πολίτης να είναι στο επίκεντρο της πολιτικής, συμμέτοχος, σίγουρος, με ασφάλεια, με ελπίδα και προοπτική.

Οι αγώνες για Δημοκρατία, κοινωνική δικαιοσύνη και υπεράσπιση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας δεν σταματούν και δεν πρέπει να σταματούν ποτέ.

47 χρόνια συμπληρώνονται από την εξέγερση του Πολυτεχνείου και τα ιδανικά όλων όσων εξεγέρθηκαν την 17η Νοέμβρη του 1973, φοιτητών, σπουδαστών, μαθητών και εργαζομένων, παραμένουν επίκαιρα.

Σαράντα επτά χρόνια μετά, γιορτάζουμε φέτος την εξέγερση του Πολυτεχνείου σε συνθήκες ιδιαίτερες,πρωτόγνωρες και δύσκολες.

Η εξέγερση του Πολυτεχνείου δεν αποτελεί ούτε προϊόν προς πώληση, ούτε γεγονός προς εκμετάλλευση.

Παραμένει, διαχρονικά, μια ένδοξη στιγμή της ελληνικής Ιστορίας και αποτελεί μάθημα Δημοκρατίας για όλους.

Σήμερα τιμούμε την γενιά του ΄73, που πάλεψε για “ψωμί παιδεία ελευθερία”.

Το σύνθημα «Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία» που κυριάρχησε εκείνες τις υπέροχες μέρες του Νοέμβρη του 1973 μαζί με την καθολική απαίτηση για εθνική ανεξαρτησία, που υπήρχε παντού, στην πύλη του Πολυτεχνείου, στους λόγους και τα γραπτά εκείνης της εποχής, συμπύκνωσαν με μοναδικό τρόπο, σε τρείς μόλις, λέξεις, τα επιτακτικά αιτήματα του ελληνικού λαού και της νεολαίας.

Στεκόμαστε με σεβασμό απέναντι στους αγωνιστές του Πολυτεχνείου.

Τιμούμε την πάλη τους και ως Δημοτική Παράταξη  του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης, λαμβάνοντας  τα μηνύματα του Νοέμβρη του ’73, δηλώνουμε ότι θα είμαστε αρωγοί σε κάθε προσπάθεια της νεολαίας και των εργαζομένων της Σύρου για βελτίωση της ποιότητας της ζωής τους, στο πλαίσιο πάντα μίας δημοκρατικής πολιτείας, σύμφωνης με τις αρχές της ισονομίας και της ισότητας.

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ

«ΠΡΩΤΑ Η ΣΥΡΟΣ»