Αναρωτιέται (εύστοχα) αναγνώστης μας: «Γύρω από το 5ο Δημοτικό…. χωματερή αυτοκινήτων είναι, ή συλλογή ψήφων με ….. εξυπηρετήσεις;».

Και όντως, οι χώροι πέριξ του 5ου Δημοτικού Σχολείου έχουν μετατραπεί σε χωματερή αυτοκινήτων.

Όποιος έχει πρόβλημα, ως προς το πού θα εγκαταλείψει το αυτοκίνητό του, το οδηγεί εκεί, το παρατάει και κανείς δεν τον ενοχλεί πλέον.

Τέτοια «νοικοκυροσύνη» ο Δήμος μας και σ’ αυτόν τον τομέα!