Αγαπημένα παιδιά της Αμοργού,
Με την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων ολοκληρώθηκε μια σημαντικός και απαιτητικός περίοδος, προσπάθειας και προσδοκιών.
Θέλω να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά της Αμοργού που συμμετείχαν στις εξετάσεις. Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα, η προσπάθεια, η επιμονή και η δύναμη που δείξατε αποτελούν σημαντικά εφόδια για το μέλλον σας.
Σε όσους πέτυχαν τον στόχο τους, εύχομαι καλή αρχή στο νέο σας ταξίδι στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Σε όσους δεν είδαν σήμερα το αποτέλεσμα που περίμεναν θέλω να τους πω, πως οι δρόμοι της ζωής είναι πολλοί και οι ευκαιρίες συνεχίζονται.
Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν επίσης στους γονείς και στους εκπαιδευτικούς που στάθηκαν δίπλα στα παιδιά σε αυτή τη δύσκολη διαδρομή.
Ο Δήμος Αμοργού θα βρίσκεται πάντα δίπλα στη νέα γενιά του νησιού μας. Συνεχίστε με όνειρα, δημιουργικότητα και πίστη στις δυνατότητές σας.






























