ΚΡΑΤΑΕΙ χρόνια αυτή η κολόνια, μας λέει το σχετικό άσμα και μας επαναλαμβάνουν οι αγανακτισμένοι πολίτες του νησιού, όπως κρατάει χρόνια και η εμμονή εκείνου που γράφει με σπρέι σε τοίχους σε όλο το νησί «ΘΥΡΑ 13» ή, για πιο συντομία, «Θ13», θέλοντας με τον τρόπο αυτό να εξωτερικεύσει τα.. φίλαθλα αισθήματά του.
Το εξοργιστικό είναι πως τη μια μέρα ο Δήμος σπεύδει και αποκαθιστά τους τοίχους σε στάσεις λεωφορείων ή σε κιόσκια αυτόματης διάθεσης πόσιμου νερού και την επομένη το συγκεκριμένο σύνθημα έχει ξαναγραφτεί, λες και ο… γραφίστας «φίλαθλος» επιθεωρεί σε καθημερινή βάση τα δεκάδες σημεία στα οποία έχει βάλει τη σφραγίδα του.
Χρόνια τώρα, και δεν έχει εντοπιστεί, ώστε να σταματήσει η δραστηριότητά του. Μα, χρόνια λέμε!


































