Γενικό κομφούζιο φαίνεται ότι έχει σημειωθεί κατά τις πρώτες μέρες υποβολής ενδιαφέροντος για εμβολιασμό συριανών πολιτών άνω των 85 ετών στην ειδική πλατφόρμα που έχει σχεδιαστεί από το Υπουργείο Υγείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης για το Εθνικό Σχέδιο Εμβολιασμού.
Συγκεκριμένα, ενώ – σύμφωνα με πληροφόρηση του διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Σύρου Μιχάλη Ζουλουφού – στη Σύρο έχουν δημιουργηθεί δύο εμβολιαστικά κέντρα, ένα στο Νοσοκομείο και ένα στο Κέντρο Υγείας Σύρου (πρώην ΙΚΑ), πολλοί Συριανοί έχουν γίνει λήπτες μηνυμάτων από την αυτοματοποιημένη πλατφόρμα εμβολιασμού όπου ενημερώνονται ότι το επικείμενο ραντεβού τους για τον εμβολιασμό τους θα γίνει μέσα στον Ιανουάριο είτε στο Γενικό Νοσοκομείο Θήρας είτε σε αυτό της Νάξου!
Μάλιστα, ορισμένοι πολίτες στράφηκαν για να ενημερωθούν σχετικά στο ΚΕΠ Σύρου, όπου έλαβαν την απάντηση ότι η Σύρος δεν διαθέτει καθόλου εμβολιαστικό κέντρο!
Το θέμα ασφαλώς έχει προβληματίσει πολύ συριανό κόσμο και μάλιστα «έπαιξε» ως είδηση και στην πρωινή εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη στον ΑΝΤ1 καθώς σε πολλούς ηλικιωμένους ανθρώπους έχουν έρθει μηνύματα για να εμβολιαστούν εκτός Σύρου.
Για το σχετικό πρόβλημα έχει ενημερωθεί και ο διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Σύρου Μιχάλης Ζουλουφός, ο οποίος τόνισε ότι παρόμοια φαινόμενα παρατηρήθηκαν και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας, και γι αυτό αναμένεται επίσημη πληροφόρηση από το Υπουργείο Υγείας.
Να σημειωθεί ότι σήμερα το πρωί, κατέφτασε στη Σύρο η πρώτη παρτίδα των 170 εμβολίων, με την οποία άρχισε ο εμβολιασμός όσων «υγειονομικών» είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον να κάνουν το σχετικό εμβόλιο, τόσο στο Γενικό Νοσοκομείο όσο και στο Κέντρο Υγείας Σύρου (πρώην ΙΚΑ). Μέχρι στιγμής, μάλιστα, έχουν εμβολιαστεί 40 από τους 50 «υγειονομικούς» του Γενικού Νοσοκομείου Σύρου.