Για να λέμε «τα σύκα, σύκα και τη σκάφη, σκάφη» πρέπει να ομολογήσουμε ότι από απόψεως ηλεκτροδότησης, καλά τη βγάλαμε τον Φεβρουάριο, ακόμη και με τις χαμηλές θερμοκρασίες, πρωτόγνωρες για τη Σύρο ως προς τη διάρκεια, αφού κυμάνθηκαν ακόμη και κοντά στο μηδέν τις νυχτερινές ώρες.
Η ΔΕΔΔΗΕ (ΔΕΗ) στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων και οι διακοπές ρεύματος ήταν ελάχιστες. Χιόνι μπορεί να μην μας έφερε ο Κουτσοφλέβαρος, αλλά μας έφερε υψηλές καταναλώσεις ρεύματος και πετρελαίου, δοκιμάζοντας τις οικονομικές μας αντοχές για μια ακόμη φορά.
Ο Μάρτης κάνει τα τερτίπια του, και συνεχίσει θα ξεχάσουμε τι σημαίνει πασχαλινό τραπέζι, μιας και μέχρι τότε «το ταμείο θα είναι μείον», αφού θα έχει έλθει ο λογαριασμός ρεύματος και θα έχουμε… ξεπουπουλιαστεί, βάζοντας επιπλέον πετρέλαιο στις δεξαμενές μας!































