Μετά τον Παναθηναϊκό, ένα ακόμα δυνατό φιλικό αγώνα θα δώσει η γυναικεία ομάδα της Α.Ε Μυκόνου καθώς θα αντιμετωπίσει την ΑΕΚ.

Οι άνθρωποι της ΑΕΜ δεν εφησυχάζουν και προκειμένου η ομάδα του Δημήτρη Μανταφούνη να έχει συνέχεια και διάρκεια στην βελτίωση της έκλεισαν ακόμα ένα δυνατό φιλικό αγώνα.

Οι Μυκονιάτισσες έχουν κάνει το 3 στα 3 στο πρωτάθλημα και έχουν στόχο να διευρύνουν αυτό το σερί.

Με ευκαιρία λοιπόν το κενό στις αγωνιστικές του πρωταθλήματος η ΑΕ Μυκόνου θα ταξιδέψει στις 28/11 στην Αθήνα, όπου σε ένα ακόμα ιστορικό φιλικό, θα αντιμετωπίσουν την ΑΕΚ.

Πηγή: sportcyclades.gr