Με τη φράση: «Δυστυχώς, η μετάδοση του ιού, παρουσιάζει επικίνδυνα αυξητικές τάσεις» ο υπουργός Υγείας Βασίλης  Κικίλιας – με το πέρας  της  τακτικής τηλεδιάσκεψης  υπό τον πρωθυπουργό  με τη συμμετοχή του υφυπουργού Υγείας Βασίλη Κοντοζαμάνη, του υφυπουργού Πολιτικής Προστασίας Νίκου Χαρδαλιά και του επικεφαλής της επιτροπής ειδικών Σωτήρη Τσιόδρα – προαναγγέλλει τη λήψη νέων μέτρων λέγοντας χαρακτηριστικά:

«Κάνω για μια ακόμα φορά, έκκληση, στη νεολαία και στους πολίτες που δεν τηρούν τα βασικά μέτρα ατομικής προστασίας, μάσκες, κανόνες υγιεινής, αποστάσεις ασφαλείας, να αναλογιστούν τις ευθύνες τους, απέναντι στις ευπαθείς ομάδες, στους υπόλοιπους συμπολίτες μας και στη χώρα.

Θα ακολουθήσουν ανακοινώσεις μέτρων από την Προεδρεία της Κυβέρνησης.»