Τις φωτο τις έστειλε αναγνώστης καυτηριάζοντας παράλληλα την αναισθησία και την γαϊδουριά ορισμένων κατοίκων που δεν σέβονται ούτε τους γείτονές τους, ούτε τους υπαλλήλους του Δήμου, μη διαθέτοντας ίχνος ευαισθησίας για το περιβάλλον.
Σε καθημερινή βάση, στο ίδιο ακριβώς σημείο επί της οδού Υψηλάντου, στη διασταύρωση της με την Μηνά Διακάκη (πίσω από τον ναό της Κοιμήσεως) υπάρχουν στοιβαγμένες σε πόρτα εγκαταλειμμένου σπιτιού σακούλες απορριμμάτων.
Αυτό, σε καθημερινή βάση, και όπως υπογραμμίζει ο αναγνώστης, σε περίπτωση που για κάποιο λόγο ο οδοκαθαριστής δεν περάσει κάποια ημέρα από το σημείο αυτά πολλαπλασιάζονται.
Η ίδια και χειρότερη κατάσταση στην οδό Διακάκη. Λίγο πριν τη διασταύρωση της με την οδό Ψαρρών κάποιοι αφήνουν συστηματικά τσάντες απορριμμάτων επί του οδοστρώματος, αδιαφορώντας πως αυτές θα περισυλλεγούν. Πέρα αυτού στη διασταύρωσή της με την οδό Υψηλάντου σπασμένα καπάκια από υδρομετρητές της ΔΕΥΑΣ εγκυμονούν κίνδυνο ατυχήματος για τους διερχομένους.
Στην ίδια οδό, στην διασταύρωση της με τη Ασκληπείου, ένα εγκαταλελειμμένο σπίτι έχει μετατραπεί κυριολεκτικά σε χωματερή καθώς από τα σπασμένα παράθυρά του ασυνείδητοι πετάνε στο εσωτερικό του κάθε λογής αντικείμενα, εμφανίζοντας την εικόνα των φωτο που ακολουθούν.
Όλοι όσοι έχουν επιλέξει το σημείο αυτό για την απόρριψη των απορριμμάτων τους, θα τους ήταν άραγε όσο δύσκολο, να κάνουν μερικά βήματα παραπάνω και να τα απορρίψουν στους κάδους της παιδικής χαράς της Κοίμησης;
Φυσικά, όχι, αλλά όταν κουβαλάς από το σπίτι σου, μαζί με τα απορρίμματα, νοοτροπίες απέχουσες πολύ από εκείνες οι οποίες έχουν σχέση με το περιβάλλον και την καθαριότητα της πόλης, μην έχεις τέτοιες απαιτήσεις από εκείνο που τις κουβαλάει.
































