Φαίνεται πως, όσο βρισκόμαστε χρονικά στην καλοκαιρινή περίοδο τόσο το κυκλοφοριακό πρόβλημα θα επιδεινώνεται, με αποτέλεσμα τη δικαιολογημένη αγανάκτηση όλων, όσοι δοκιμάζονται από αυτό.

Παράδειγμα, τουριστικό λεωφορείο, το οποίο ακινητοποιήθηκε πλησίον της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού (Σχολή Εμποροπλοιάρχων) εξαιτίας άναρχα σταθμευμένου αυτοκινήτου.

Τελικά, μετά από πολύωρη εναγώνια αναζήτηση, ο ιδιοκτήτης του βρέθηκε και το απομάκρυνε, με την από μέρους του αιτιολογία ότι ήταν ξένος και δεν… γνώριζε!

Να επισημανθεί ότι τέτοια «φαινόμενα», γιατί περί φαινομένων πρόκειται, αφού χρειάζεται απλή λογική να καταλάβει κανείς πότε δημιουργεί προβλήματα ένα όχημα και πότε όχι, πολλαπλασιάζονται, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται παρόμοια προβλήματα.

Όπως μας έγινε γνωστό, η κατάσταση καθημερινά επιδεινώνεται και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό ώστε ακόμη και τουριστικά λεωφορεία αδυνατούν να κινηθούν στην περιοχή «Νησάκι», όταν δημιουργείται τις βραδινές ώρες το αδιαχώρητο, κάνοντας επιτακτική την ανάγκη αυστηρότερης αστυνόμευσης από πλευράς Λιμενικής Αρχής.