Ο κ. Κουταβάς, αν και ψήφισε θετικά στην πρόταση του Δημάρχου για αντικατάσταση του προέδρου και αντιπροέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, κατάφερε να προκαλέσει ρωγμές μέσα στην παράταξη Αθανασίου.

 

Η επίμαχη αναφορά της τοποθέτησής του ήταν η παρακάτω: «Τον έχετε (σ.σ. το Γιάννη Βουτσίνο)αναγάγει σε σούπερμαν της Δημοτικής Αρχής δίνοντάς του δεκάδες αρμοδιότητες. Εγώ δεν ξέρω πώς νιώθει ο κ. Αρμακόλας σήμερα, όταν βλέπει τον κ. Βουτσίνο να έχει πέντε και έξι αρμοδιότητες και εσείς να λέτε ότι έχετε απόλυτη εμπιστοσύνη σε όλους σας τους συνεργάτες».

 Η παραπάνω αποστροφή του κ. Κουταβά προκάλεσε την αντίδραση του Μάνου Αρμακόλα, ο οποίος τοποθετούμενος επί προσωπικού, ουσιαστικά εξέφρασε και ένα παράπονο προς τη Δημοτική Αρχή, ηθελημένα ή άθελά του: «Η θητεία του προέδρου και του αντιπροέδρου στο Λιμενικό Ταμείο ήταν πάρα πολύ επιτυχημένη. Όπως ήταν επιτυχημένη και η μαντεψιά που έκανε ο κ. Δήμαρχος και τους τοποθέτησε στην θέση αυτή. Είχαμε συζητήσει και είχαμε πει και την προηγούμενη φορά ότι, αν ερχόταν το θέμα, εγώ δεν ήθελα να ψηφίσω. Τώρα όμως έχουν αλλάξει τα πράγματα, έχει περάσει ο καιρός και είναι διαφορετικά. Αυτό που θέλω να πω, για να απαντήσω και στον κ. Κουταβά, είναι ότι εγώ είμαι εδώ. Εδώ! Ο Μάνος Αρμακόλας. Δεν έχω ζητήσει ποτέ τίποτα, ούτε και θα ζητήσω ούτε από τον κ. Δήμαρχο, ούτε από κανέναν. Τώρα, αν ο Δήμαρχος νομίζει ότι κάποιος δεν είναι ικανός, εκείνος το ξέρει. Το να έχει κάποιος τέσσερις, πέντε, εφτά θέσεις και να νομίζει ότι μπορεί να ανταπεξέλθει, είναι ζήτημα του Δημάρχου, δεν είναι δικό μου. Εμένα δεν μου προτάθηκε ποτέ τίποτα και δεν απάντησα σε κάτι[…]».