Τις θερμές τους ευχαριστίες προς την βουλευτή Κυκλάδων της ΝΔ Κατερίνα Μονογυιού, για την διαρκή και έμπρακτη στήριξη του Συνδέσμου Πολυτέκνων Σύρου, εξέφρασαν σε συνάντηση που είχαν στο περιθώριο του εορτασμού της 25ης Μαρτίου, ο πρόεδρος π. Κωνσταντίνος Κοντός και ο Γραμματέας του Συνδέσμου Γιάννης Μπάιλας.

Επισκεπτόμενη τα ανακαινισμένα γραφεία του Συνδέσμου, στον οποίο δώρισε τον απαραίτητο ηλεκτρονικό εξοπλισμό, η κα Μονογυιού άκουσε προσεχτικά μια σειρά αιτημάτων που απαρίθμησε ο κ. Κοντός, ο οποίος αναφέρθηκε επίσης στις δωρεές του βουλευτή Κυκλάδων της ΝΔ Φίλιππου Φόρτωμα καθώς και στην πολύτιμη στήριξη του Συνδέσμου από τον ευεργέτη τους Αθανάσιο Μαρτίνο.

Όπως επεσήμανε ο π. Κοντός, ο Σύνδεσμος αριθμεί αυτή τη στιγμή 700 περίπου μέλη από 11 νησιά των Κυκλάδων, έχει εκτιμηθεί ότι περίπου 2500 άτομα συμπεριλαμβάνονται στις οικογένειες των πολυτέκνων – μελών και ότι μία από τις υποχρεώσεις του Συλλόγου είναι η ανανέωση της κάρτας πολυτέκνων και η διάθεση ενός αριθμού ενσήμων που διατίθενται μέσω της χορηγίας του κ. Μαρτίνου κάθε χρόνο.

Εν συνεχεία, ο κ. Μπάιλας, αφού ευχαρίστησε από καρδιάς την κα Μονογυιού για το γεγονός ότι βρίσκετε πάντα στο πλευρό των πολυτέκνων, υπογράμμισε ότι είναι ένα πολύ ευαίσθητο και αγαπητό άτομο σε όλη την κοινωνία της Σύρου, έχοντας μάλιστα αποδείξει – και πριν ακόμα εκλεγεί ως βουλευτής Κυκλάδων – την αφοσίωση και το ενδιαφέρον της για το νησί, συμμετέχοντας σε δεκάδες εκδηλώσεις τοπικών φορέων της Σύρου.

Αναφορικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολύτεκνοι, τονίστηκε ότι είναι επιτακτική ανάγκη να επανέλθει το σύστημα διανομής των τροφίμων που δικαιούνται οι πολύτεκνοι μέσω της Ομοσπονδίας τους ή των τοπικών Συλλόγων, να επαναχορηγηθούν τα επιδόματα πολυτέκνων και η σύνταξη στην πολύτεκνη μητέρα, μέτρο που είχε εφαρμοστεί επί πρωθυπουργίας Κωνσταντίνου Μητσοτάκη την δεκαετία του ’90, να δοθούν περαιτέρω οικονομικά κίνητρα και φοροαπαλλαγές στους πολύτεκνους και τέλος να πριμοδοτούνται με ειδικά μόρια όσοι πολύτεκνοι αναζητούν μια δουλειά στον δημόσιο τομέα.
Από την πλευρά της, η κα Μονογυιού, αφού τόνισε ότι ο σημερινός πρωθυπουργός έχει αποδείξει και εμπράκτως ότι τιμά το προφίλ του πολύτεκνου οικογενειάρχη, προερχόμενος ο ίδιος από πολύτεκνη οικογένεια και έχοντας και ο ίδιος οικογένεια με τρία παιδιά, υπενθύμισε την πολιτική της κυβέρνησης για την οικονομική ενίσχυση με 2000 ευρώ που δόθηκε για κάθε γέννηση νέου παιδιού σε όλες τις οικογένειες, και δεσμεύτηκε να βοηθήσει με όλες της δυνάμεις της τους πολύτεκνους, που αποτελούν την ραχοκοκαλιά της ελληνικής κοινωνίας, ειδικά αυτή την χρονική περίοδο που η Ελλάδα καταγράφει περισσότερους θανάτους από γεννήσεις, μετατρεπόμενη σε μία κοινωνία ηλικιωμένων.