Σε κρίσιμη κατάσταση βρίσκεται στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας ο εργάτης που μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Σύρου, μετά από πτώση του από την οροφή κτηρίου στο Εργοστάσιο (ΑΣΠ) της ΔΕΗ στη Σύρο.
Το περιστατικό έλαβε χώρα το μεσημέρι της περασμένης Δευτέρας όταν και ειδοποιήθηκε το ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ προκειμένου να παραλάβει τον άτυχο άνδρα που πραγματοποιούσε εργασίες συντήρησης.
Ο εργαζόμενος, ο οποίος ανήκει στο προσωπικό εταιρίας από την Αθήνα, έπεσε στο κενό για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία.































