Η Ελλάς Σύρου συνεχίζει το «χτίσιμο» της νέας ομάδας που θα πρωταγωνιστήσει ξανά στο πρωτάθλημα της Superleague 2. Ο σύλλογος ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας με τον Γιώργο Γώγο, θέλοντας να κρατήσει τον περσινό κορμό.

Η ανακοίνωση

Η ΠΑΕ Ελλάς Σύρου βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Γιώργο Γώγο.
Ο Γιώργος θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα της Ελλάς Σύρου και τη νέα αγωνιστική περίοδο, αποτελώντας ένα σημαντικό κομμάτι του αγωνιστικού μας σχεδιασμού. Με τον επαγγελματισμό και την αγωνιστική του παρουσία, έχει συμβάλει ουσιαστικά στην πορεία της ομάδας και θα συνεχίσει να αποτελεί μέλος της οικογένειας της Ελλάς Σύρου στη νέα πρόκληση που έχουμε μπροστά μας.
Γιώργο, σου ευχόμαστε υγεία και μία ακόμη χρονιά γεμάτη επιτυχίες με τα χρώματα της Ελλάς Σύρου!