Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο καιρός δεν έκανε το χατίρι στον κόσμο στον εορτασμό της Πρωτομαγιάς, καθώς ο ισχυρός άνεμος, η συννεφιά και η χαμηλή θερμοκρασία «κυριάρχησαν» την 1η Μαϊου του 2026 στη Σύρο. Παρόλα αυτά, ο κόσμος ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του Πολιτιστικού συλλόγου Χρούσσων, γέμισε τον εξωτερικό προαύλιο χώρο και το διασκέδασε.
Ο χώρος του Πολιτιστικού συλλόγου ήταν για μια ακόμη φορά πεντακάθαρος, με τους ανθρώπους του συλλόγου να έχουν βάλει ακόμη και αντιανεμικά προκειμένου να «κυλίσουν» όλα ομαλά. Το παρών στην εκδήλωση έδωσαν 4 σχολεία από τη Βούλα, με τα παιδιά να συνδυάζουν την εκδρομή τους με διασκέδαση.

Για την συγκεκριμένη εκδήλωση την οποία εργάστηκαν σκληρά οι άνθρωποι του συλλόγου, μίλησε ο πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Χρούσσων κ. Νίκος Κοντιζάς: «Είχαμε κάνει τόσο μεγάλη προσπάθεια εδώ για την Πρωτομαγιά, αλλά δυστυχώς είναι η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που ο καιρός μας τα χάλασε. Δεν μπορούμε να τα βάλουμε με το Θεό. Σε όλη την Ελλάδα έτσι ήταν ο καιρός. Στο χώρο κάναμε όλη την απαραίτητη υποδομή, ώστε να προστατεύσουμε τον κόσμο από τον αέρα, με αντιανεμικά πλαίσια στον κάτω χώρο. Εύχομαι και του Χρόνου σε όλο τον κόσμο να είμαστε εδώ με καλύτερες καιρικές συνθήκες».
Είχατε καλεσμένο και ένα σχολείο;
«Ναι, μας πήραν από τη Βούλα 4 Γενικά Λύκεια που έχουν έρθει τα παιδιά για την εκδρομή τους. Μάθανε για το γλέντι μας και επικοινωνήσανε μαζί μας. Είχαμε όπως κάθε φορά ζωντανή μουσική. Στην ορχήστρα μας είναι ο Γιάννης Σολάρης, ο Αλέξης ο Μήτσης και τα παιδιά. Έχουν φέρει και ένα βιολί από την Τήνο . Ήταν τετραμελής η ορχήστρα και διασκέδασε τον κόσμο».
Ο Σύλλογος σας κάνει κάθε χρόνο αρκετές δράσεις. Η επόμενη;
«Έχουμε διάφορες προτάσεις για το καλοκαίρι. Η πιο κοντινή είναι αυτή του «Άρωμα Παράδοσης» που θα κάνει εδώ την γιορτή λήξης την Κυριακή 24 Μάϊου. Μετά από Ιούνιο θα έχουμε πάρα πολλές εκδηλώσεις που θα τις ανακοινώσουμε στη συνέχεια. Φέτος ίσως και να είναι λίγο περισσότερες οι εκδηλώσεις σε σχέση με πέρσι όπως ο Πάνος Βλάχος, ο Κώστας Χατζής, οι Ροκάδες που ήταν στην Τσιροπινά και θα ξανακάνουν εδώ συναυλία. Έχει πέσει πρόταση για τον Πασχαλίδη για τον Αύγουστο και εμείς έχουμε κάποιες συζητήσεις για κάποια ονόματα. Θα ενημερωθεί ο κόσμος στη συνέχεια αναλυτικότερα για τις εκδηλώσεις που θα γίνουν».
Στην παρακάτω φωτογραφία βλέπετε τον πρόεδρο του Πολιτιστικού συλλόγου Χρούσσων Νίκο Κοντιζά και την αντιδήμαρχο πολιτισμού Θωμαή Μενδρινού.



































