Ο λόγος για τα διαχωριστικά του ποδηλατοδρόμου στην Ακτή Παπάγου, που σταδιακά μειώνονται στο ύψος του σταθμού των επιβατών.

 

Άγνωστο παραμένει το γιατί συμβαίνει αυτό και εξίσου άγνωστο παραμένει το γιατί δεν αντικαθίσταται.

Βέβαια, δεν λείπουν και οι φωνές που λένε ότι ο ποδηλατοδρόμος δεν είναι χρηστικός. Ωστόσο, όπως και να έχει, από τη στιγμή που υπάρχει και το χρησιμοποιούν αρκετοί συμπολίτες μας και παιδιά, θα πρέπει να συντηρείται και να παραμένει σε καλή κατάσταση.