Η υπόθεση του Πέτρου Ραουζαίου,οι συζητήσεις γύρω από την παραίτησή του και η αποχώρησή του από τη θέση του προέδρου της Κοινότητας Άνω Σύρου ήρθαν στο επίκεντρο της τοπική επικαιρότητας τις προηγούμενες μέρες.
Η ύπαρξη μίας πρωτοκολλημένης επιστολής παραίτησης και οι ανεπαρκείς εξηγήσεις του Δημάρχου, Αλέξη Αθανασίου, που έκανε λόγο για διαδικαστικά ζητήματα και για «νομικούς του διαδικτύου» σχολιάστηκαν ποικιλοτρόπως και είναι βέβαιο ότι θα κληθεί και πάλι να απαντήσει πληρέστερα στα ερωτήματα που έχουν ανακύψει. Το μόνο βέβαιο είναι ότι ο απερχόμενος πρόεδρος της Κοινότητας Άνω Σύρου, αγάπησε την κοινότητά του όσο λίγοι αυτοδιοικητικοί και έσκυψε πάνω από τα προβλήματα των συμπολιτών του με ιδιαίτερη ζέση.
Άλλωστε, είναι ο μόνος πρόεδρος Κοινότητας που έχουμε δει να δίνει το «παρών» σε δημοτικά συμβούλια όταν περνάνε αποφάσεις που αφορούν την Κοινότητά του, ενώ τον είδαμε ενεργητικά να διαμαρτύρεται για το ζήτημα των αγωγών του Δημοσίου κατά ιδιοκτητών της Απάνω Μεριάς, χωρίς να λογαριάζει ότι έτσι έρχεται σε σύγκρουση με την κυβέρνηση και το ίδιο του το κόμμα, που συνεχίζει να μένει άπραγο, κάτι που δεν το έχουμε δει από την υπόλοιπη δημοτική αρχή, η οποία κατά κανόνα κάτι τέτοιες τριβές τις αποφεύγει.
Οι βάσιμες κριτικές για το πως τοποθετείται στο δημόσιο διάλογο, είτε μέσω των τοπικών μέσων, είτε στα socialmedia,είτε στα όργανα του Δήμου, είναι μία άλλη κουβέντα και δεν μειώνει ούτε λίγο την αγάπη που έδειξε και δείχνει για την Κοινότητά του.
































