H Σύρος έγινε φτωχότερη. Έφυγε από τη ζωή ο Μπάμπης Γαβριήλ, ένας άνθρωπος που υπηρέτησε με αγάπη την παράδοση, την τοπική κοινωνία και τις αξίες που κράτησαν ζωντανό τον τόπο μας.
Τον Μπάμπη Γαβριήλ είχα την τιμή να τον γνωρίσω από κοντά όταν συμπορευτήκαμε στην Τοπική Κοινότητα Ερμούπολης, στην οποία μάλιστα διετέλεσε και Πρόεδρος για ένα χρονικό διάστημα. Ήταν ένας άνθρωπος αυθεντικός, με ειλικρίνεια, ευθύτητα και μια σπάνια δύναμη ψυχής.
Τον θαύμασα για τον δυναμισμό του, για τον καθαρό και ανυπόκριτο χαρακτήρα του, για την αγάπη που έτρεφε για τον τόπο μας, αλλά και για εκείνη τη χαρακτηριστική, δυνατή φωνή του, που πάντα ξεχώριζε και εξέφραζε με θάρρος και παρρησία όσα πίστευε.
Ο Μπάμπης άφησε το δικό του ξεχωριστό αποτύπωμα στην κοινωνία της Σύρου και θα παραμείνει στη μνήμη όσων τον γνώρισαν ως ένας άνθρωπος γνήσιος, ντόμπρος, αγωνιστής και βαθιά συνδεδεμένος με την παράδοση και τον πολιτισμό του νησιού μας.
Εκφράζω τα θερμά και ειλικρινή μου συλλυπητήρια στην οικογένειά του, στους συγγενείς και σε όλους όσοι είχαν την τύχη να τον γνωρίσουν και να συμπορευτούν μαζί του.
Καλό ταξίδι φίλε Μπάμπη. Η παρουσία, η φωνή και η αγάπη σου για τη Σύρο θα μας συνοδεύουν πάντα.
Ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Ερμούπολης
Ευάγγελος Μαραγκός

































