Από την περιοχή που περικλείεται ανάμεσα στις οδούς Φολεγάνδρου, Αφροδίτης και Θερμοπυλών (ανάμεσα στο χώρο του ΚΤΕΛ και της Εθνικής Τράπεζας ) ξεκίνησε χθες το
έργο της υπογειοποίησης του δικτύου του Δημοτικού Ηλεκτροφωτισμού, με τον αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών Φραγκίσκο Βακόνδιο να δηλώνει στο logotypos.gr, ότι εκτίμησή του είναι πως μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα θα έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες στο τμήμα αυτό.
Ο αντιδήμαρχος, μέσω της ιστοσελίδας ζητά την κατανόηση των κατοίκων και των επιχειρηματιών της περιοχής , υπογραμμίζοντας πως καθ’ όλη τη διάρκεια των εργασιών θα εξασφαλίζεται από τα συνεργεία η ομαλή πρόσβαση των πολιτών στις οικίες τους και στα καταστήματα.
Στο ερώτημα ποια περιοχή ακολουθεί ο κ. Βακόνδιος απάντησε ότι αυτό θα ανακοινωθεί το επόμενο διάστημα .
Να σημειωθεί τέλος ότι παρ’ ότι στην περιοχή είχαν τοποθετηθεί απαγορευτικές ταινίες στάθμευσης και ταμπέλες οι οποίες ενημέρωναν τους οδηγούς να απομακρύνουν τα οχήματά τους για την απρόσκοπτή εκτέλεση των εργασιών, δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση με τους εργάτες να ανοίγουν τελικά τα πεζοδρόμια δίπλα σε δεκάδες παρκαρισμένα οχήματα.
































