Στην κατάμεστη από αθλητές και γονείς αίθουσα του θεάτρου Ευανθία Καϊρη στα Λαζαρέττα έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα του ο Αθλητικός Σύλλογος Νεωρίου με τον πρόεδρο του Σταύρο Μπαλόπητα, κατά την διάρκεια του χαιρετισμού του, να εκφράζει το παράπονό του για την διαχρονική απουσία των τοπικών ΜΜΕ από τις εκδηλώσεις τους.

«Αγαπητά μου παιδιά, αγαπητοί γονείς κυρίες και κύριοι. Είναι τιμή μας και χαρά μας που σας βλέπουμε όλους στην κοπή της πίτας μας. Σας εύχομαι χρόνια πολλά και καλή χρονιά, με υγεία και ότι το καλύτερο και επιτυχίες για τα παιδιά μας για τη σχολική χρονιά» τόνισε μεταξύ άλλων, ευχαριστώντας ονομαστικά όλους του χορηγούς που συνέβαλλαν καθοριστικά στην υλοποίηση της συγκεκριμένης εκδήλωσης. Ο ίδιος υπενθύμισε στους παρισταμένους ότι την περασμένη χρονιά αντίστοιχη εκδήλωση δεν είχε υλοποιηθεί λόγω έλλειψης οικονομικών πόρων.
Κοπή πίτας ΑΣΕ Νεωρίου
Geplaatst door Logotypos.gr op Zondag 13 januari 2019
Συνεχίζοντας τόνισε ότι ο οικονομικός απολογισμός θα λάβει χώρα σε μια Γενική Συνέλευση με την παρουσία των γονέων.

Παρουσία στην εκδήλωση δήλωσε ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Αθλητισμού του Δήμου Γουλιέλμος Πρίντεζης, ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Κοινωνικής Πρόνοιας και πρόεδρος ΚΑΠΗ Απόστολος Ρουσσουνέλος και το μέλος της Κολυμβητικής Ομοσπονδίας Ελλάδος και υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Δημήτρης Γρυπάρης, οι οποίοι εξήραν τις προσπάθειες που καταβάλει το Δ.Σ. του Συλλόγου ενώ αναφορά έκαναν και στους αθλητές που με αφετηρία τον Α.Σ.Ε. Νεωρίου συνεχίζουν την καριέρα τους σε μεγάλες ομάδες πανελλαδικά.
Οι προπονητές Βαρβάρα Κούτρα και Χρήστος Σκρέτας ευχήθηκαν υγεία και πρόοδο στα παιδιά, με τον δεύτερο –μετά από ένα σύντομο ιστορικό της πορείας της ομάδας – διαβεβαίωσε τους γονείς και τα παιδιά ότι θα κάνουν τα πάντα προκειμένου η ομάδα να κάνει βήματα μπροστά.

Μετά την κοπή της πίτας κληρώθηκαν δώρα σε τρείς τυχερούς και ακολούθησε κέρασμα σε όλους τους παρισταμένους.































