Μήνυμα από αναγνώστη του σάιτ μας για το εγκαταλελειμμένο γηπεδάκι μπάσκετ στους Τρεις Ιεράρχες…
Χριστός Ανέστη και υγεία σε όλους.
Επισυνάπτω φωτογραφίες που μιλούν από μόνες τους. Στο(εγκαταλελειμμένο) γηπεδάκι του μπασκετ πάνω από την εκκλησία των Τριών Ιεραρχών οι κάδοι για περιστασιακά απόρριμμα έχει γεμίσει με σακούλες οικιακών απορριμμάτων. Σε απόσταση 150 μέτρων,σε διαφορετικές κατευθύνσεις υπάρχουν κάδοι μεγάλοι για οικιακά απορρίμματα.
Ίσως ένας κάδος θα έλυνε το πρόβλημα που εξελίσσεται σε εστία μόλυνσης και μικροβίων μια και το αυτονόητο για ορισμένους είναι είτε δυσνόητο η ανύπαρκτο .
Ευχαριστώ για την φιλοξενία και εύχομαι υγεία σε όλους σας, είναι το μήνυμα που περνάει μέσα από το Logotypos ο αναγνώστης μας κ. Νοταράκης.


































